StarTact Device

Penerangan Product

StarTACT Device adalah salah satu peranti terkini untuk menyelesaikan masalah pengguna internet untuk mendapatkan kelajuan internet pada peralatan atau gejet mereka.Sering kita dengar pengguna internet mengalami kesukaran untuk mengaksas internet dengan menggunakan plan-plan khidmat internet yang berada di pasaran.Kelembapan untuk mencari sesuatu maklumat atau memain vedio seperti youtube menggunakan plan 3G atau 4G yang berada di pasaran amat tidak memuaskan pelanggan.
                 Syarikat kami dengan kepakaran dan inovasi penyelidik kami ingin mencipta satu alat di mana alat ini berfungsi untuk para pelanggan Fiber Internet .Alat ini dikenali sebagai "STARTACTICAL" atau "StarTACT" akan memberi kepuasan internet pada Pelanggan.Pelanggan yang mempunyai akaun internet berkelajuan tinggi seperti UNIFI,MAXIS HOME,FI,TIME FIBER atau CELCOM FIBER mempunnyai kelebihan menggunakan peranti ini.
             Peranti ini atau "StarTACT" akan menghantar dan menerima isyarat mengunakan gelombang micro untuk mengesan pada pencawang-pencawang setelit untuk mengenal pasti pelanggan adalah pemegang akaun fiber internet.
            Pengguna hanya  perlu login menggunakan akaun Fiber Internet mereka dan menggunakan StarTECT yang disambungkan pada gejet-gejet pelanggan.Pelanggan akan menikmatan kelajuan mengikut pakage yang mereka langgan dengan Fiber Internet sebagai contoh :

1.Pelanggan A menggunakan UNIFI pakage 10Mbs = "StarTECH" menerima 8Mbs - 10Mbs mengikut kawasan.
2.Pelanggan B menggunakan MAXIS HOME pakage 10Mbs = "StartTECH" menerima 8MBS - 10MBS mengikut kawasan.

           Ini bermakna pelanggan yang menggunakan laptop,smartphone dan gejet-gejet lain akan dapat kelajuan internet mereka di mana-mana saja mereka berada sama seperti kelajuan internet mereka di rumah dengan menggunakan akaun yang sama."StarTECT" membantu selesaikan masalah anda untuk mendapatkan internet berkelajuan tinggi.

Tonton Video Presentation :
http://www.youtube.com/watch?v=2WJ7cQ8Ji70

Potensi dan Strategi

                  StarTACT ini amat berpotensi untuk di pasaran pada masa kini.Ini kerana pengguna amat memerlukan kelajuan internet pada mobile gajet mereka.Hanya mempuyai akaun fiber mereka dapat menyelessaikan masalah tersebut.Selain itu potensi produk ini dapat menembusi pasaran luar Malaysia.
                 Jika StarTACT dapat dipasarakan kami mempunyai strategi untuk product ini.Kami mensasaran pengguna yang menggunakan internet berkelajuan tinggi.Kajian kami jalankan pada penduduk Bandar khususnya Kuala Lumpur hampir 90% pengguna menggunakan plan internet mudah alih dan  70%  daripada mereka mempunyai akaun fiber seperti UNIFI,MAXIS CELCOM dirumah.

PLAN Produk dan Promosi

 Terdapat 3 plan produk ini.Plan ini adalah mengikut kelajuan asal akaun fiber pengguna.Ini kerana setiap StarTACT mempunyai keupayaan bergantung pada kelajuan akaun FIber pengguna.Setiap StarTACT ini adalah berbeza dari segi fizikal dan keupayaannya mengikut kesesuaian pengguna.
Buat masa ini syarikat bersetuju untuk memberi harga promosi selama 3 bulan sepanjang bulan promosi kami.Terdapat 3 harga menarik untuk pelanggan membeli produk kami.

1.RM 199 untuk pemegang akaun Fiber berkelajuan 5Mbs-10Mbs
2.RM 299 untuk pemegang akaun Fiber Berkelajuan 10Mbs-15Mbs
3.RM 399 untuk pemegang akaun Fiber Berkelajuan 20Mbs-30Mbs


"DELIVERING INNOVATIVE"
                                    ActiveBizIt